دومین جشنواره عکس امامزاده میرعلی بن الحسین (ع) لارستان با عنوان "عکس حرم" برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سیدیعقوب مصطفوی مدیر آستان امامزاده میرعلی(ع) لارستان از برگزاری دومین جشنواره عکس امامزاده میرعلی‌بن‌الحسین (ع) لارستان با عنوان «عکس حرم» با همکاری انجمن عکاسی این شهرستان خبر داد و گفت: علاقمندان می توانند آثار خود را در بخش حرفه‌ای و آماتور (موبایلی) تا تاریخ 14 خردادماه از دو طریق نرم افزار «وات‌ساپ» به شماره 09177828329 یا رایانامه به آدرس emamzadeh.larestan@chmail.ir ارسال کنند.
 
مصطفوی با اشاره به اینکه عکس‌های تهیه شده باید متعلق به صاحب اثر و با موضوع این امامزاده جلیل‌القدر از جمله ضریح مطهر، گنبد و مناره، زائران باشد، افزود: علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فراخوان جشنواره به پایگاه اطلاع‌رسانی آستان امامزاده میرعلی بن‌الحسین(ع) لارستان به نشانی gonbadesabz.ir مراجعه کنند.
 
وی درباره زمان اعلام نتایج این جشنواره، ادامه داد: افراد برگزیده در هر دو بخش به صورت مجزا در شامگاه پنجشنبه 18 خردادماه مصادف با برگزاری جشن میلاد امامزاده میرعلی بن الحسین (ع) اعلام خواهند شد.
 
مصطفوی با تأکید بر اینکه هنگام ارسال اثر مشخصات کامل شامل نام و نام خانوادگی، کدملی، شماره موبایل و تلفن ثابت جهت تماس لحاظ شود، اضافه کرد: نمایشگاهی از آثار ارسال شده در حرم و بارگاه برپا خواهد شد.
 
مدیر آستان امامزاده میرعلی(ع) لارستان با بیان اینکه امامزادگان قطب فرهنگی در هر شهر و روستایی محسوب می‌شوند، تصریح کرد: معرفی امامزادگان باعث معنویت‌افزایی در جامعه می‌شود.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار