مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: فضای مجازی بالاترین فرصت است نه تهدید چون که بهترین راه ارتباط با مردم در اقصی نقاط دنیا است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام حبیب‌رضا ارزانی  امروز در همایش ادبی کوثر ولایت ویژه بانوان شاعر استان اصفهان در اردستان با تبریک سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: 29 اردیبهشت حماسه حضور مردم در انتخابات بود که بیش از 42 میلیون نفر با عشق به وطن به جمهوری اسلامی آری گفتند.

وی افزود: شعر چون با تخیل عجین است با خانم‌ها بیشتر ارتباط دارد و جایگاه ویژه‌ای در شعر خانم‌ها دیده می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ادامه داد: در مورد سالن سینما در شهرستان اردستان باید با بخش خصوصی همکاری کرد و بنای ما بر حضور بخش خصوصی است و باید از مردم کمک گرفت و در صحنه حضور داشته باشند.

ارزانی تصریح کرد:  از ظرفیت کویر در این شهرستان می‌شود جهت رشد فرهنگ و اقتصاد استفاده کرد و با اشاره به ظرفیت فضای مجازی گفت که فضای مجازی بالاترین فرصت است نه تهدید چون که بهترین راه ارتباط با مردم در اقصی نقاط دنیا است.

وی در پایان گفت: در نظر داریم جشنواره ادبی کوثر ولایت را سال آینده به صورت منطقه‌ای برگزار کنیم و در سال‌های آینده نیز به صورت ملی برگزار شود.

در پایان این مراسم از 8 نفر از بانوان شاعر برگزیده استانی تجلیل شد؛ 2 نفر از این افراد از شهر زواره، یک نفر از کاشان، 2 نفر از شهرستان اصفهان، 2 نفر از خمینی‌شهر و یک نفر هم از نجف‌آباد بودند. 

 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار