شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان ضمن محکوم کردن جنایات آل خلیفه در سرکوب مردم بحرین و هتک حرمت به آیت‌الله شیخ عیسی قاسم از مردم خواست تا در راهپیمایی فرداپس از نماز جمعه شرکت کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پی جنایات آل خلیفه در سرکوب وحشیانه مردم مظلوم بحرین و حمله مزدوران حکومت وابسته و تحت فرمان آمریکا در بحرین به مردم بی‌دفاع و هتک حرمت به بیت آیت‌الله شیخ عیسی قاسم، طی بیانیه‌ای از اقشار مختلف مردم خواستار حضور در تظاهرات در این رابطه شد.

در این بیانیه‌ آمده است: در پی جنایات ددمنشانه آل خلیفه در سرکوب وحشیانه مردم مظلوم بحرین و حمله مزدوران حکومت وابسته و تحت فرمان آمریکا در بحرین به مردم بی‌دفاع و هتک حرمت به بیت آیت‌الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان جهان و شهادت جمعی از مدافعان وی، ضمن محکومیت شدید این اقدامات وحشیانه پس از اقامه نماز دشمن‌شکن جمعه این هفته 5/3/96 در پشتیبانی از جنبش اسلام مردم بحرین و محکومیت این جنایات، مردم ایران اسلامی با حضور گسترده و پرشور اعتراض و خشم انقلابی و نفرت و انزجار خود را از این اقدامات ضد حقوق بشری اعلام می‌دارند.

در ادامه این بیانیه از مردم شهرهای اصفهان، کاشان، خمینی‌شهر، آران و بیدگل و شهرضا درخواست شده تا از مصلاهای نماز جمعه در مسیر راهپیمایی تظاهرات کنند.

 مسیر راهپیمایی در شهر اصفهان از مصلی نماز جمعه – سه راه شهید بابایی – خیابان مصلی – مسجد امام حسن عسگری (ع) صورت خواهد گرفت.

 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار