موج بیداری اسلامی که امروز در بین ملل اسلامی و غیر اسلامی در حال گسترش است ، نتیجه مقاومت رزمندگان اسلام در دفاع مقدس است.

حجت الاسلام سبحانیان  مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ ضمن گرامی داشت حماسه سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر گفت: مامدیون خون شهدا و رزمندگانی هستیم که از جان و مالشان گذشتند و از این مرز وبوم دفاع کردند.

حجت الاسلام سبحانیان افزود:خرمشهر با دفاع رزمندگان و به یاری خداوند آزاد شد و ما باید این روز را گرامی بداریم تا زحمات این رزمندگان در ذهنمان باقی بماند و از آن درس عبرت بگیریم.

سبحانیان تصریح کرد:رزمندگان اسلام با ایمان به خدا و با توسل به ائمه اطهار (ع) و تابعیت از فرامین حضرت امام راحل (ره) بر همه دشمنان با قدرت به پیروزی رسیدند.

سبحانیان گفت:در دفاع مقدس همه قدرت های استکباری برای نبرد با ما و علیه نظام جمهوری اسلامی در کنار صدام قرار گرفته بودند ، به گونه ای که شاهد همراهی و حمایت تعدادی از کشورهای عربی نیز در کنار حکومت خودکامه صدام بودیم.

سبحانیان با اشاره به اینکه نبرد بین حق و باطل در طول تاریخ ادامه دارد، گفت: دشمن که در عرصه نظامی در دفاع مقدس به شکست رسید برای ادامه جنایات خود وارد فاز فرهنگی ، اقتصادی و سیاسی شد.

سبحانیان در پایان موج بیداری اسلامی را که امروز در بین ملل اسلامی و غیر اسلامی در حال گسترش است ، نتیجه مقاومت رزمندگان اسلام در دفاع مقدس عنوان کرد.

اجرای سرود،مداحی و سخنرانی از برنامه های این مراسم بود.

همایش رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با حضور سردار فتوحی،سردار کاکاوند،رئیس بنیاد شهید استان و مسئولین شهرستان در بیت الزهرا شرف آبادرستاق برگزار شد.

انتهای پیام/ ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.