مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مراغه از تامین و توزیع پنج هزار و 900 سبد غذایی برای خانواده های مددجویان کمیته امداد در ماه مبارک رمضان امسال خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ هاشمیان مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مراغه گفت: این سبد غذایی به ارزش هفت میلیارد ریال و با مشارکت خیران و کمک های مردمی در بین خانواده های زیرپوشش خدمات حمایتی این نهاد توزیع می شود.
 
وی ادامه داد: مشارکت در تامین این سبدهای غذایی در ماه مبارک رمضان نیازمند حضور فعال آحاد خیران و مردم نوع دوست و خیراندیش این شهرستان دارد.
 
وی با بیان اینکه هم اکنون حدود پنج هزار و 900 خانوار نیازمند زیرپوشش خدمات حمایتی کمیته امداد این شهرستان هستند، اضافه کرد: از بین این خانواده ها، سه هزار خانوار توسط زنان سرپرست خانوار اداره می شوند.
 
وی گفت: با توجه به وجود 490 نفر بدون سرپرست، یک هزار و 20 نفر فرزندان محسنین زیرپوشش خدمات حمایتی و نیز 250 نفر بیمار صعب العلاج نیازمند به تامین هزینه های درمان در خانواده های زیرپوشش این نهاد، حمایت و مشارکت خیران در حمایت از این اقشار آسیب پذیر ضروری و حیاتی است.
 
وی با اشاره به اینکه هم اکنون یک هزار و 670 دانش آموز و دانشجوی نیازمند زیرپوشش خدمات حمایتی کمیته امداد در این شهرستان قرار دارند، افزود: حمایت آحاد مردم و خیران نیک اندیش برای تامین بخشی از هزینه های تحصیلی این نسل آینده ساز به صورت ماهیانه در قالب طرح محسنین می تواند از ترک تحصیل و بازماندن آنان از ادامه تحصیل پیشگیری کند.
 
وی ادامه داد: کمیته امداد این شهرستان در راستای جلب حمایت های مردمی آماده دریافت کمک های مردمی در قالب شماره حساب 0105171023003 نزد شعبه مرکزی بانک ملی این شهرستان و نیز کمک های غیرنقدی به صورت حضوری است.
 
وی اضافه کرد: حمایت ها و مشارکت مردمی خیران در حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه، ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری برای نسل های آینده خواهد بود.
 
 
انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.