مدیر کل آموزش و پرورش تهران با اشاره به وضعیت ثبت نام دانش‌آموزان گفت: برای طرح سنجش نوآموزان باید ارتباط بین سامانه سناد و سنجش برقرار باشد تا دانش‌آموزان امکان استفاده از طرح را پیدا کنند.

جزئیات ثبت نام دانش‌آموزان برای سال تحصیلی آینده/ اجرای طرح سنجش نوآموزان بر اساس سامانه سناد انجام می‌شود
علیرضا کمرئی مدیرکل آموزش و پرورش تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص وضعیت ثبت نام دانش‌آموزان برای سال تحصیلی آینده اظهار کرد: با توجه به اینکه سیاست تفحیص اختیار در آموزش و پرورش مورد توجه قرار گرفته بر این اساس ثبت نام دانش‌آموزان و نقل و انتقالات معلمان‌ به استان‌ها واگذار شده تا در این زمینه تدابیر لازم اندیشیده شود.

وی ادامه داد:‌ ستادهای مربوط به ثبت نام را تشکیل دادیم و این ستادها در دو شکل اصلی و فرعی فعالیت دارند همچنین زمینه دسترسی به میز هدایت ایجاد شده تا مراجعان بدون کمترین مشکلی برای ثبت نام اقدام کنند و پاسخگویانی برای سوالات وجود داشته باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش تهران گفت: فرآیند ثبت نام در مورد پایه اول ابتدایی از این روزها آغاز شده و با توجه به اینکه باید بین سامانه سناد و سنجش ارتباط ایجاد شود یکی دو روز تاخیر در روند ثبت نام را شاهد بوده‌ایم.

کمرئی افزود: برای اجرای طرح سنجش نوآموزان باید در سامانه سناد اسم دانش‌آموز وارد شده باشد و بعد از این مرحله بر اساس  با توجه به اینکه پایگاه‌ها آماده اجرای طرح هستند فعالیت ثبت نام و سنجش عملیاتی می‌شود.

وی تصریح کرد:‌ علاوه بر نوآموزان اول ابتدایی امکان سنجش نوآموزان پیش دبستانی وجود دارد که برای مقطع پیش‌دبستانی زمان اجرای سنجش دیرتر از نوآموزان ابتدایی اجرایی می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش تهران یادآور شد: تا پایان مرداد ماه زمان ثبت نام تمامی دانش‌آموزان به مقاطع مختلف وجود دارد و پس از این مرحله نیازسنجی‌های لازم انجام شده تا کلاس‌های درس از نظر تامین نیرو و فضای آموزشی آمادگی کامل داشته باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار