معاون خدمات شهری شهرداری همدان به جمع‌آوری پوسترها و اقلام تبلیغاتی بعد از پایان تبلیغات انتخاباتی اشاره کرد و گفت: ۶۰ تن کاغذ در این زمینه جمع‌آوری شد.

جمع آوری 60 تن کاغذ تبلیغات انتخاباتی در همدان به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مجید درویشی در شورای اداری شهرداری همدان به برگزاری انتخابات اشاره کرد و با بیان اینکه شهرداری ۱۰۰ نقطه را برای نصب پوستر و اقلام تبلیغاتی نامزدها در سطح شهر همدان پیش‌بینی کرده بود، عنوان کرد: محل‌هایی با داربست برای نصب تبلیغات مشخص و در همین خصوص شهرداری همدان ۱۸۰ میلیون تومان هزینه کرد.

درویشی با اشاره به اینکه نزدیک به دو هزار کیلومتر نصب پوستر و نوشتار در ایام انتخابات انجام شد، افزود: این موضوع گواه آنست که چه بر سر شهر چه آمد.

وی به جمع‌آوری پوسترها و اقلام تبلیغاتی بعد از پایان تبلیغات انتخاباتی اشاره کرد و گفت: ۶۰ تن کاغذ را در این زمینه جمع‌آوری شد.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان به همکاری دو تیم از شهرداری با دستور قضایی و فرمانداری و در اختیار قرار گرفتن این دو نهاد اشاره و بیان کرد: در همین راستا ۵۰۰ بنر از سطح شهر جمع آوری شد.

درویشی عنوان کرد: در ایام انتخابات و تبلیغات آن، ۶۴۰ میلیون تومان برای تبلیغات و خسارات وارد شده به شهرداری هزینه شده است.

وی افزود: زمانی که مهلت تبلیغات تمام شد همه جا پر از کاغذ و پوستر بود که با مدیریت خدمات شهری شهرداری همدان جمع‌آوری شد.

درویشی به خسارت‌های وارد شده به تأسیسات شهری از جمله ایستگاه اتوبوس، نمادها و مرمت و بازسازی آنها اشاره و بیان کرد: ‌ای کاش نامزدهای شورای شهر به عنوان مدافع شهر در نصب پوستر حقوق مردم را رعایت می‌کردند.

انتهای پیام/ک





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.