با ورود شهرک نشینان صهیونیست به قدس اشغالی برای برگزاری پنجاهمین سالگرد اشغال این شهر، میان فلسطینیان و نیروهای امنیتی صهیونیستی درگیری رخ داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ ده ها شهرک نشین صهیونیست درحالیکه با در دست داشتن پرچم رژیم صهیونیستی از طریق دروازه دمشق قدس اشغالی قصد رسیدن به دیوار ندبه را داشتند با گروهی از فلسطینیان معترض روبرو شدند.

در پی این موضوع با ورود نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی، درگیری با فلسطینیان رخ داد. به گفته سخنگوی پلیس این رژیم هیچ گزارشی از زخمی شدن شخصی بدست نیامده و یک مرد فلسطینی برای بازجویی بازداشت شد.

در همین حال بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی خود در پارلمان این رژیم گفته بود کوه معبد و دیوار ندبه‌ در قدس اشغالی «برای همیشه» تحت کنترل اسرائیل باقی خواهد ماند.

وی دو روز پس از دیدار دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا از دیوار ندبه در مقابل دیگر مقامات رژیم صهیونیستی گفت: کوه معبد و دیوار ندبه برای همیشه تحت حاکمیت اسرائیل باقی خواهد ماند.

همچنین در اوایل امروز، پلیس رژیم صهیوینستی دو عضو از نگهبانان وقف اسلامی را بازداشت کرده بود که طبق ادعاها پس از ورود گروهی از صهیونیست ها به مسجدالاقصی به آنها حمله کرده بودند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار