مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز تبریز با اشاره به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، گفت: مجموعه شهرداری و سازمان پارکهای تبریز به روال سالهای گذشته، امسال نیز با تجهیز پارکهای سطح شهر،در ساعات پس از افطار میزبان شهروندان است.

بوستان های تبریز میزبان سفره های افطاری شهروندان روزه دار در ایام رمضانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛محمدحسین حسن زاده با بیان این مطلب اظهار داشت: آمادگی و تدابیر لازم جهت استفاده بهینه شهروندان از فضاهای سبز و پارکهای سطح تبریز در ایام ماه مبارک رمضان فراهم شده است.

وی ادامه داد: با تقارن ماه مبارک رمضان با روزهای گرم تابستان شرایطی ایجاد شده که شهروندان روزه خود را در پارکها افطار می کنند و به همین دلیل سازمان پارکها و فضای سبز تبریز با تمهیداتی ویژه میزبان همشهریان خواهد بود.

حسن زاده اصلاح و بازبینی سیستم های روشنایی موجود در پارکها را از جمله این اقدامات عنوان کرده و افزود: امیدواریم همشهریان گرامی ساعاتی خوب و آرام را در فضاهای سبز طی کنند.

مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیکی پایان فصل امتحانات و آغاز سفرهای تابستانی نیز تصریح کرد: با توجه به اینکه تبریز با رسیدن سال 2018 تبدیل به یک شهر توریستی می شود ، پیش بینی می شود تابستان امسال با حجم بالایی از مسافر رو به رو باشیم.

وی گفت: هم اکنون گلکاری های بهاره به پایان رسیده و آماده کاشت گلهای تابستانی در سطح شهر هستیم که در این زمینه نیز تمامی هماهنگی ها انجام یافته است.

حسن زاده در پایان خاطرنشان کرد: تدارک ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان در بوستان های سطح شهر با هدف ایجاد شادابی و نشاط اجتماعی برای استفاده شهروندان صورت می گیرد .

انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار