وزیر آموزش و پرورش گفت: آیین‌نامه ثبت نام دانش‌آموزان در مدارس به همه استان‌ها ابلاغ شده و بحث نظارت نیز در این باره وجود دارد.

دانش آشتیانی: آیین‌نامه ثبت نام دانش‌آموزان به همه استان‌ها ابلاغ شده است
به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، فخرالدین دانش آشتیانی وزیر اموزش و پرورش در حاشیه جلسه هیات وزیران در جمع خبرنگاران در تشریح سند 2030 اظهار داشت: گمانه‌زنی‌های مختلف درباره سند 2030 و بحث‌های مربوط به آموزش‌های جنسی تکذیب شده و همان طور که اعلام کردیم به هیچ عنوان این مسائل در وزارت آموزش و پرورش مطرح نشده و نخواهد شد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در دولت آینده از شما برای همکاری دعوت شده یا خیر تصریح کرد: فعلا خیر؛ در حال حاضر سه ماه از ادامه فعالیت دولت یازدهم باقی مانده و رئیس جمهور باید برای کابینه دولت آینده تصمیم‌گیری کند.

دانش‌آشتیانی با اشاره به اولویت‌های مهم وزارتخانه متبوع خود خاطرنشان کرد: در وزارت آموزش و پرورش اجرای دقیق سند تحول در اولویت قرار دارد و در این باره باید شان، منزلت معلمان و همچنین رسیدگی به وضعیت معیشت آنها را مورد توجه قرار داشت.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: باید برای اجرای سند تحول از معلمان و فرهنگیان درخواست کمک کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: آیین نامه ثبت نام دانش‌آموزان به همه استان‌ها ابلاغ شده و بحث نظارت نیز در این باره وجود دارد. دریافت پول در زمان ثبت نام نباید به صورت اجباری انجام شود اما اگر برای کمک به مدارس به صورت اختیاری مبلغی دریافت شود مانعی ندارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار