اقلام غذایی پر مصرف ویژه ماه مبارک رمضان از امروز در فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ و تعاونی‌های مصرف توزیع می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ هدایت الهه رحیمی مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده‌های سازمان جهاد کشاورزی فارس با بیان اینکه محدودیتی برای توزیع اقلام غذایی پر مصرف خانوار‌ها در ماه مبارک رمضان در استان وجود ندارد، گفت: این اقلام شامل شکر، برنج سفید وارداتی، گوشت قرمز منجمد و مرغ منجمد ویژه ماه مبارک رمضان است.

رحیمی افزود: شکر با قیمت دو هزار و ۸۱۰ تومان در شیراز و دو هزار و ۸۵۵ تومان در شهرستان‌ها به فروش می‌رسد.

وی ادامه داد: برنج سفید وارداتی به قیمت دو هزار و ۶۵۵ تومان در شیراز و دو هزار و ۷۰۰ تومان در شهرستان‌ها به مردم عرضه می‌شود.

رحیمی اظهار داشت: قیمت مرغ منجمد با تاریخ مصرف سه ماه به بالا در شیراز ۵ هزار و ۶۵۰ تومان و در شهرستان‌های استان ۵ هزار و ۷۵۰ تومان است.

وی بیان کرد: گوشت گوساله هم به قیمت ۲۳ هزارتومان در شیراز و ۲۳ هزار و ۱۰۰ تومان در اختیار مصرف کنندگان شهرستان‌های فارس قرار می‌گیرد.

رحیمی گفت: این اقلام غذایی از امروز تا پایان ماه مبارک رمضان در فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ و تعاونی‌های مصرف توزیع می‌شود.

مدیر تنظیم بازار محصولات و نهاده‌های سازمان جهاد کشاورزی فارس تصریح کرد: این اقلام فقط در اختیار خانواده‌ها قرا می‌گیرد و اصناف و شیرینی پزان باید شکر مورد نیاز خود را از بورس تهیه کنند.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.