مسئول تجهیزات پزشکی بیمارستان ولیعصراراک گفت: 2 دستگاه سی آرم سیار که در تشخیص در حین انجام عمل جراحی مغز و اعصاب و ارتوپدی کاربرد داردخریداری شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ ابراهیمی مسئول تجهیزات بیمارستان ولیعصر اراک گفت :این تجهیزات باعث می شود که بیماران ارتوپدی و اعمال جراحی دیسک با کیفیت بهتر و به سرعت مورد جراحی قرار گیرند.
 
وی، هزینه این 2 دستگاه را هشت میلیارد ریال عنوان کردوافزود: برای اتاق جراحی قلب نیز دستگاه اکوکاردیوگرافی با هزینه سه میلیارد ریال خریداری شده است که با واسطه فناوری روز این دستگاه بیماران قلبی به سرعت رسیدگی و همچنین کمک تخصصی ویژه به متخصصان و جراحان قلب خواهد داشت.
 
وی  اضافه کرد : در بخش هتلینگ هم  با هزینه 15 میلیارد ریال 50 تخت جدید در بخش های اورژانس زنان، جراحی زنان و بخش جراحی مغز و اعصاب جایگزین تخت های فرسوده شد.
 
مسئول تجهیزات پزشکی بیمارستان ولیعصر(عج)اراک ادامه داد: برای بخش ICU و اتاق های عمل نیز 11 پمپ  با هزینه 600 میلیارد ریال خریداری شده که دز داروی بیمار را به صورت دقیق مشخص می کند و بخش ICU نیز با هزینه یک میلیارد ریال به هشت دستگاه علائم حیاتی فول آپشن مجهز شده است وتلاش می شود که یک دستگاه ام آر آی نیز خریداری شود.
 
انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.