نماینده مردم اصفهان گفت: در حال حاضر که تمام رقیبان استراتژیک کشورمان با یکدیکر متحد شده‌اند، نیازمند اجماع در سطح ملی بر اساس هویت مشترک ایرانی‌مان هستیم.

ایران در بزنگاه کنونی در مقابل دشمنان نیازمند اجماع ملی است

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، ناهید تاج‌الدین نماینده مردم اصفهان در نطق میان دستور امروز حماسه انتخابات را فصل‌الخطاب تمام اختلاف‌ها و تفاوت‌ نظرها دانست و گفت: انتخابات را می‌توان حماسه باشکوه اتحاد ملی در کشور اعلام کرد.

وی تصریح کرد: این حضور پیام روشن و مطالبه‌ای آشکار از سیاسیون بود، امروز همه تحلیل‌گران اقتصادی، سیاسی و اجتماعی توافق دارند که در این برهه ایران برای یک جهش اقتصادی نیاز به یک اجماع ملی دارد.

تاج‌الدین تأکید کرد: کارشناسان توسعه اعلام کرده‌اند در ایران اجماع اتفاق نخواهد افتاد مگر آنکه همبستگی و اجماعی در سطح ملی شکل بگیرد، قومیت‌ها مرزها، شهرها، دولت و مردم با یکدیگر ارتباط مؤثری بگیرند و هم‌افزایی داشته باشند.

نماینده مردم اصفهان بیان داشت: اکنون در بزنگاه خطرناکی قرار گرفته‌ایم، جهان پیرامون ما پر آشوب است و دشمنان و رقیبان استراتژیک ایران برای مسدود کردن مسیر توسعه ایران متحد شده‌اند و ایران به عنوان هویت مشترک زمانی از آسیب‌های منطقه در امان خواهد بود که اتحاد ملی در آن دستخوش آسیب نشود. برخی افراد و جریان‌ها متأسفانه به جای تقویت همبستگی ملی نزاع‌های سیاسی را به بطن جامعه آورده و آن را چند کاره می‌کنند.

وی اظهار داشت: مصالح بزرگ‌تری هم هست ما در یک کشتی نشسته‌ایم، اگر این کشتی غرق شود نتیجه آن برای همه است، بنده از تمام خواهران و برادران خود خواهش می‌کنم به خاطر این هویت مشترک یعنی ایرانی بودنمان اختلافات خسارت‌بار سیاسی و اجتماعی را کنار بگذارند تا برای توسعه و پیشرفت ایران اسلامی هم صدا شویم و پیام 29 اردیبهشت را همه درک کنیم.

تاج‌الدین تصریح کرد: مگر همیشه باید جنگی در بگیرد تا نزاع‌های مان را کنار بگذاریم، یادمان بیاید همه از یک آب و خاکیم و به خاطر ایران وحدت ملی را دریابیم. مردم در روز 29 اردیبهشت آمدند برای توسعه و حفظ ایران. 

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار