این نمایش، بسیار تاثیرگذار است و از دل جامعه و کسانی می‌جوشد که درد کشیده‌اند.

یگانه رجبی، بازیگر نمایش «بوفالو آمریکایی» در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص ملاک انتخاب نقش خود، گفت: قبلا در این نمایش، یک بازیگر به جای من بود که همین نقش را بازی می‌کردند ولی یک هفته مانده به اجرا بنا بر دلایلی نتوانست حضور داشته باشد و من به جای وی آمدم. ملاک من برای انتخاب این نمایش، این بوده است که؛ این نمایش، اثر «دیوید ممت» بوده و بسیار خوب است و من نقش یک پسر را بازی کردم. من قرار بود در یک هفته مانده به اجرا با نقش یک پسر، در نمایش خودم را بسنجم و این برای من یک چالش بود.

وی پیرامون نظر خود درباره نمایش نامه اظهار داشت: نویسنده این نمایش‌نامه، یکی از بهترین نمایش‌‌نامه‌ نویسان و مورد علاقه من است و من هر کار دیگری با چنین متنی پیشنهاد شود قبول می‌کنم.

رجبی در خصوص هدف از اجرای این نمایش تصریح کرد: این گروه چند سال است که بر روی این متن کار می‌کنند و چندین ماه است که در حال تمرین هستند. این متن بسیار حرف‌ها برای گفتن دارد.

بازیگر نقش «بابی» در نمایش «بوفالو آمریکایی» پیرامون سالن نمایش بیان کرد: پلاتو اجرا خوب است، یک سری مشکلاتی با گروه جوان و دانشجو دارند که واقعا نمی‌فهمم با اینکه ما هر کدام نزدیک به 9 تا 10 سال است که کار تئاتر می‌کنیم ولی از آن‌ها هم متشکریم چرا که؛ در بسیاری از مواقع، ما را کمک کردند.

یگانه رجبی در خصوص کلام آخر خود گفت: ما بازخوردهایی که هر شب از مخاطبان می‌گیریم، بسیار متفاوت است. این متن بسیار تاثیرگذار است و از دل جامعه و کسانی می‌جوشد که درد کشیده‌اند.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار