با ارتقاء سطح خدمات فرودگاه شهدای ایلام از این پس شهروندان ایلامی صندلی پرواز خود را به صورت اینترنتی رزرو خواهند کرد.

ارائه خدمات ویژه به مسافرین فرودگاه شهدای ایلامبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،علی متانت مدیر فرودگاه شهدای ایلام اعلام کرد:  21 سال از افتتاح فرودگاه شهدای ایلام می‌گذرد، فرودگاهی که روزگاری تعداد پروازهایش از انگشت‌های دست فراتر نمی‌رفت اما امروز در لیست فرودگاه‌های بین‌المللی کشور قرار دارد و هفته‌ای 60 پرواز در آن انجام می‌شود.

علی متانت اظهار کرد: در حال حاضر هر هفته 60 سورتی پرواز در فرودگاه ایلام در حال انجام است که در مسیرهای مشهد مقدس و تهران بوده و در دو ماهه اول سال بیش از 32 هزار مسافر از این فرودگاه جابه جا شدند.

متانت تصریح کرد: به منظور رفاه حال مسافران اخیرا خدمات جدیدی به آنان ارائه می‌شود که رزرو صندلی و بلیط پرواز توسط خود مسافر از جمله این خدمات است.

مدیر فرودگاه شهدای ایلام افزود: با پیگیری‌های انجام شده برای اولین بار خدمات خاص مسافرین در فرودگاه ایلام در حال ارائه به مسافران است و این خدمات شامل تهیه کارت پرواز و شماره صندلی مسافران است به طوریکه مسافران از 24 ساعت تا 90 دقیقه قبل از پرواز می‌توانند به سایت مراجعه کنند و این خدمات را دریافت کنند.


انتهای پیام/ ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.