رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تجهیزات پیشرفته پزشکی از جمله دستگاههای بیهوشی در کارخانه های مشهد تولید می شود.

تجهیزات پیشرفته پزشکی در کارخانه‌های مشهد تولید می شودبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ محمد رضا دارابی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تحریم های ه باعث شده مراکز بیمارستانی کشور به تجهیزات پیشرفته پزشکی مجهز نشود و در این حوزه مشکلاتی داریم گفت: این سخن به معنای نبود تجهیزات پزشکی نیست و در این حوزه کمبودی وجود ندارد اما باید تجهیزات پزشکی با توجه به  پیشرفت علم به طور مستمر به روز رسانی شوند. 

وی افزود: برای رفع نیاز در حوزه تجهیزات پزشکی کارخانه هایی در مشهد تاسیس شده و تجهیزات پیشرفته از جمله سی تی اسکن، دستگاه های بیهوشی و سرنگ های پیشرفته در حال تولید است. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: مراکز درمانی مشهد از تجهیزات مناسبی در حوزه درمان و پزشکی برخوردار هستند و امکان درمان تمام بیماری ها و ارائه خدمات مناسب به بیماران در این مراکز وجود دارد.

دارابی افزود: با استفاده از فناوری های پیشرفته در علم پزشکی، بسیاری از عمل های جراحی با سرعت بیشتر و عوارض کمتری انجام می شود تا در نهایت بیماران از خدمات مطلوب تر و با کیفیت تری بهره مند شوند.

وی خاطر نشان کرد:  امروزه  با استفاده از تجهیزات پیشرفته در علم پزشکی دیگر شاهد انجام جراحی های باز کمتری هستیم و انجام جراحی در بیشتر رشته ها به سمت کم تهاجمی و بدون تهاجم پیش رفته است.

انتهای پیام//ا.س

نشست خبری رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.