معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان مجری ساختمانهای عمومی و دولتی کشور گفت: بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی خوی شهریور امسال به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛محمدجعفر علیزاده ظهر در بازدید از روند ساخت بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی خوی اظهارداشت: تکمیل بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی خوی از طرحهای اولویت دار وزارت راه و شهرسازی است و از اوایل تیر تجهیز این بیمارستان آغاز و در شهریور امسال به بهره برداری خواهد رسد.

وی ادامه داد: این بیمارستان با داشتن چهار بخش تخصصی جراحی، داخلی، زنان و زایمان و بخش کودکان و نوزادان نیازهای تخصصی شهرستان را پوشش می دهد.

عیلزاده با بیان اینکه این بیمارستان در صورت بهره برداری می تواند نیاز های تخصصی شهرستان را تامین کند اضافه کرد: این طرح که هم اکنون ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد در تیرماه بخش ساختمان آن تکمیل و تجهیز شده و حداکثر تا اوایل پاییز به بهره برداری می رسد.


بیمارستان ۲۲۰ تختخوابی خوی در حال حاضر ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تاکنون برای ساخت آن بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است و برای تکیمل آن ۶۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز است.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.