وزیر خارجه بحرین در واکنش به پیام توییتری وزیر خارجه کشورمان و سرکوب تظاهرات مسالمت آمیز در این کشور، اظهارکرد به نظر می‌رسد وزیر ظریف خواب‌های آشفته‌ای دارد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ «خالد بن احمد» وزیر خارجه بحرین در واکنش به پیام توییتری «محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران در خصوص سرکوب تظاهرات مسالمت‌آمیز، پیامی توییتری داد.

ساعاتی پیش ظریف در صفحه توییتر خود نوشت: اولین نتیجه ملموس گرم گرفتن ترامپ با مستبدین ریاض: حمله مرگبار به تظاهرات مسالمت‌آمیز توسط رژیم بحرین که جسورتر شده. تحقیق کنید.

وزیر خارجه بحرین بدون توضیح در خصوص علت ادامه حملات مرگبار به آزادیخواهان صلح‌طلب این کشور، به اهانت به ظریف روی آورد و نوشت: به نظر می‌رسد وزیر ظریف خواب‌های آشفته‌ای دارد.

خالد بن احمد به نام کتابی که در آن سوی مرزها و برای تخریب چهره جمهوری اسلامی ایران نوشته شده اشاره کرد و ادامه داد: به او توصیه می‌کنم کتاب "لولیتا خوانی در تهران" را بخواند.


واکنش توییتری وزیر خارجه بحرین به توییت ظریف


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دهقان کردستان
۲۳:۵۲ ۰۳ خرداد ۱۳۹۶
اخر به شما ه که نوکر وجیرخار امریکاه واسرایل هستی جی بگویم شما ها والسعود نوکری خوب بلدی بیجارها نه بحرین ونه عربستان قدردی نداری که در مقابل ملت رشیدی مثل ایران قد الم کنید بروید بیجارها تا عمر دارید نوکرید. به امید خدا روزی فراع می رسد به دست ملت قیور بحرین سر نگون می شوید. مرگ بر ال سعود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۰۳ خرداد ۱۳۹۶
خپل خرفت
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۰۸:۴۸ ۰۳ خرداد ۱۳۹۶
حرف مفت زده به وزیر ما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۳ ۰۳ خرداد ۱۳۹۶
بشین بینیم باو
خرس گنده
سگ کی باشی به دکتر ظریف ما توصیه می کنی
ما توصیه می کنیم به جای پرخوری یه کم کتابای تاریخ رو مطالعه کنی
آخرین اخبار