فرمانده انتظامی شهرستان شاهين شهر از دستگيری اعضای باند سه نفره سارقان احشام و كشف 218 راس دام سرقتی در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "رجبعلي مختاري"  گفت : در پي وقوع چندين مورد سرقت احشام در شهرستان شاهين شهر بررسي موضوع و دستگيري عوامل اين سرقت ها به طور ويژه در دستور كار كارآگاهان پليس آگاهي اين شهرستان قرار گرفت.

وي ادامه داد:كارآگاهان با انجام يكسري كارهاي تخصصي و اقدامات خاص موفق شدند سه سارق را كه اهل يكي از استان هاي كشور بودند شناسايي و پس از هماهنگي با مقام قضائي دستگير كنند.

اين مقام انتظامي بيان داشت: اين سارقان از هفت دامداري سرقت كرده بودند كه در مجموع تعداد 218 راس دام سرقتي به ارزش دو ميليارد و 200 ميليون ريال كشف شد.

سرهنگ مختاري اظهار داشت : در اين خصوص پرونده تشكيل و هر سه سارق جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي تحويل داده شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان شاهين شهر در پايان با اشاره به اينكه اين سارقان هنگام ورود به دامداري ها با اعمال زور و ضرب وشتم نگهبانان سرقت مي كردند از دامداران خواست ، محل نگهداري احشام را به تجهيزات ايمني پيشگيري از سرقت مجهز كنند، از ورود افراد غريبه كه تحت عنوان مشتري دام به شما رجوع مي كنند به محل نگهداري احشام خودداري كنيد و در صورت مشاهد افراد ناشناس و يا خودروهاي مشكوك در اطراف محل نگهداري احشام موضوع را از طريق تماس با تلفن 110 به پليس اطلاع دهيد.

 
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.