مشاور فرمانده کل سپاه گفت: بحث توانمندی موشکی تحت امر فرماندهی معظم کل قوا قرار دارد نه دولت لذا مقامات آمریکا اول باید با قوانین کشورداری آشنا شوند.

سردار اسماعیل کوثری مشاور فرمانده کل سپاه در گفتگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در واکنش به اظهارات تیلرسون وزیر امور خارجه آمریکا اظهار داشت: زمانی که برخی‌ها درباره توان موشکی حرف می‌زنند باعث می‌شود آمریکایی‌ها گستاخ شوند.

مشاور فرمانده کل سپاه تصریح کرد: آمریکایی‌ها خود نمی‌گویند که چه جنایاتی با موشک‌ها مرتکب شده‌اند در صورتی که این فناوری برای ما و ساخت کشورمان است و برای دفاع کردن از سرزمین‌مان ساخته شده است.

وی افزود: از طرف دیگر هم این موضوعی که از سوی مقامات آمریکایی خواسته شده بی‌ربط است چون بحث توانمندی موشکی تحت امر فرماندهی معظم کل قوا قرار دارد نه دست دولت لذا این مقامات اول باید با قوانین کشورداری آشنا شوند در حالی که فقط به دنبال تجارت هستند.

سردار کوثری گفت: در زمان هشت سال دفاع مقدس ابرقدرت‌های شرق و غرب که جنگ را بر ما تحمیل کردند تا در کوتاه‌ترین زمان کار را یکسره کنند دو عامل را در نظر نگرفتند که این دو عامل رهبری و مردم بودند.

مشاور فرمانده کل سپاه بیان داشت: این که عده‌ای بگویند ما اگر نباشیم جنگ می‌شود یک دروغ و حرفی بی‌ربط است مگر آن که آنها با خارج ارتباط داشته باشند در غیر این صورت چنین موضوعی صحت ندارد و باید بگوییم مردم با حضور خود در همه صحنه‌ها باعث ترس دشمن و ایجاد بازدارندگی می‌شوند.

سردار کوثری در بخش پایانی سخنانش خاطر نشان کرد: مردم در انتخابات حماسه‌ای آفریدند و همه باید بدانیم نقش مردم بی‌بدیل و ممتاز است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار