دمای هوای مازندران 5 درجه کاهش می یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اصغر بسطامی رئیس گروه پیش بینی و پیش آگاهی جوی هواشناسی مازندران از کاهش حدود پنج درجه ای دمای هوای استان در روزهای پایانی هفته خبر داد.

وی گفت: امروز آسمانی صاف و آفتابی برای استان خواهیم داشت که دمای هوا در گرم ترین ساعت در مرکز استان تا حدود 29 درجه می رسد ، اما از بعد از ظهر مردم استان شاهد وزش باد نسبتا شدید در سواحل خواهند بود.

بسطامی افزود: سرعت وزش باد در اواخر امروز در مناطق فراساحل حدود 80 کیلومتر بر ساعت می باشد که این سرعت در سواحل به حدود 65 کیلومتر بر ساعت خواهد رسید و جهت باد شمال غربی و شمالی است.

رئیس گروه پیش بینی و پیش آگاهی جوی هواشناسی مازندران گفت: روز چهارشنبه با ورود سامانه ناپایدار جوی از سمت غرب استان ، آسمانی نیمه ابری همراه با وزش باد و در برخی ساعات بارش پراکنده پیش بینی می شود.

وی افزود: مردم مازندران روز پنجشنبه آسمانی نیمه ابری همراه با کاهش نسبی دما و بارش پراکنده به خصوص در ارتفاعات را شاهد هستند.

بسطامی گفت: در این مدت دمای هوا نسبت به امروز حدود 5 درجه کاهش می یابد که این کاهش دما در ارتفاعات تا 10 درجه خواهد بود.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار