قاسمی خبر داد

برخورد خودروی سواری با کامیون 2 مصدوم بر جای گذاشت

برخورد شدید خودرو سواری با یک دستگاه کامیون در بزرگراه امام علی(ع) مصدومیت دو سرنشین خودرو سواری را به همراه داشت.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛عباس قاسمی افسر آماده منطقه شش عملیات آتش نشانی گفت:با اعلام برخورد شدید خودروی سواری با یک دستگاه کامیون در ساعت 1:08 بامداد امروز به سامانه 125،آتش نشانان ایستگاه 93 به همراه گروه امداد و نجات 12 به بزرگراه امام علی،خیابان سبلان اعزام شدند.

عباس قاسمی افسر آماده منطقه شش عملیات آتش نشانی درباره این حادثه گفت: یک دستگاه خودرو سواری زانتیا با دو سرنشین در حال حرکت در بزرگراه بود که به علت نامعلومی به شدت با قسمت عقب یک دستگاه کامیون برخورد کرد.

وی اضافه کرد: براثر شدت این حادثه هر دو سرنشین خودرو سواری شامل دومرد 35 و 37 ساله دچار مصدومیت شده و در داخل اتاقک این وسیله نقلیه گرفتار شدند.

افسر آماده منطقه شش عملیات افزود: نیروهای آتش نشانی به محض رسیدن به محل حادثه با قطع جریان برق هر دو وسیله نقلیه و  قرار دادن علائم هشدار دهنده در بزرگراه، محل حادثه را ایمن سازی کردند.

قاسمی خاطرنشان کرد: آتش نشانان با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی قسمتی از بدنه خودرو سواری را برش داده و هر دو نفر را از داخل اتاقک وسیله نقلیه خارج کرده و به عوامل اورژانس حاضر در محل سپردند.

گفتنی است؛ علت بروز این حادثه رانندگی از سوی کارشناسان پلیس راهور اعلام می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار