رئیس شورای استانی «بادغیس» در شمال افغانستان اعلام کرد که گروه طالبان با حمله به شهرستان «قادس» این استان، 3پایگاه نیروهای ارتش را به تصرف خود درآورد.

طالبان 3 پایگاه ارتش را در استان «بادغیس» افغانستان تصرف کردندبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «عبدالباسط صارم» روز سه شنبه به رسانه های افغانستان گفت که گروه طالبان شب گذشته به منطقه «دره بوم» شهرستان قادس حمله کردند و در این حمله به 2 طرف تلفات سنگینی وارد شده است.

«عبدالروف تاج» فرمانده پلیس استان بادغیس نیز حمله طالبان به پاسگاه های نیروهای ارتش را تائید کرده و گفته است که در این درگیری تلفات سنگین به دو طرف وارد شده، اما رقم دقیق تلفات را اعلام نکرده است.

فرمانده پلیس بادغیس در باره سقوط پایگاه های ارتش به دست طالبان اظهارنظری نکرده است.
رئیس شورای استانی بادغیس همچنین گفته است که شماری از سربازان ارتش در این درگیری ناپدید شده اند و تاکنون از سرنوشت آنان خبری در دست نیست.

گروه طالبان با اعلام آغاز عملیات «منصوری»، حملاتی را در استان های «بغلان»، «قندوز»، «بدخشان»، «بادغیس»، «هلمند»، «سرپل» و «ارزگان» صورت داده است و برخی از این مناطق را به کنترل خود درآورده، اما ارتش افغانستان بعضی از نقاط تصرف شده را از آنان پس گرفته است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.