با جدایی امیر قلعه نویی از تیم تراکتورسازی تبريز مسئولان این باشگاه هنوز برای انتخاب سرمربی جدید به جمع بندی نرسیدند و این مساله انتقادهایی را در پی داشته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مصطفی آجورلو مدیرعامل تراکتورسازان گفت: در صدد است تا بهترین گزینه انتخاب شود.
 
وی  درباره تاخیر به وجود آمده در روند انتخاب سرمربی گفت: ما همیشه برای تراکتورسازی به دنبال بهترین ها بوده ایم. هواداران تراکتورسازی شایسته بهترین ها هستند و انتظاری به جز کسب نتایج خوب و در عین حال ارائه بازی های زیبا و چشم نواز ندارند.  
 
براين اساس با همه گزینه های داخلی و خارجی که مورد نظر کارشناسان بودند مذاکره کردیم وعلت طولانی شدن پروسه انتخاب سرمربی این بود که نخواستیم به عجله و یک تصمیم فردی به جمع بندی نهایی برسیم. به نظرات هواداران و مطالبات به حق آنها توجه داشتیم.
 
وی افزود: با این وجود پس از بررسی شرایط گزینه ها و مشاوره با کارشناسان تصمیم نهایی را در این خصوص خواهیم گرفت ،تصمیمی که به سود هواداران تراکتورسازی باشد و انشالله با حمایت پرشورها منجر به موفقیت تیم در رقابت های فصل آتی شود.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.