هیات انتخاب چهارمین همایش سراسری تئاتر مردمی خرداد پس از بررسی و ارزشیابی آثار20 اثر را دارای شرایط حضور در این رویداد معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، یاسر محمودی برنتی مسئول دفتر هنرهای نمایشی حوزه هنری مازندران گفت: بنا بر پیشنهاد اعضای هیات انتخاب و موافقت دبیرخانه چهارمین همایش سراسری تئاتر مردمی خرداد (ویژه‌ نمایش‌های خیابانی و محیطی)، این همایش به صورت غیررقابتی برگزار می‌ شود.

وی افزود: بنا بر اعلام رای هیات داوران نمایش تولدی دیگر به نویسندگی و کارگردانی محسن اردشیر، از کارگردانان فعال حوزه نمایش های خیابانی مازندران به مرحله نهایی این جشنواره راه پیدا کرد.

محمودی گفت: چهارمین همایش سراسری تئاتر مردمی خرداد توسط مركز هنرهای نمایشی حوزه هنری و با همكاری ستاد بزرگداشت ارتحال امام (ره) به منظور ارج نهادن به شخصیت شامخ و تاثیرگذار بنیان‌ گذار انقلاب اسلامی و همچنین پرداختن به قیام 15 خرداد و نقش و جایگاه آن در به ثمر رسیدن پیروزی انقلاب اسلامی، برگزار می شود.

آثار منتخب چهارمین همایش سراسری «تئاتر مردمی خرداد» با رویکرد تمرکز زدایی و توسعه‌ اجرای نمایش ‌های میدانی، 13 لغایت 16 خرداد امسال در تهران و 12 مرکز استانی اجرامی شود و آیین اختتامیه‌ آن در روز 17خرداد با تقدیر از گروه‌های شرکت کننده در حوزه هنری مرکز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار