متهم 15 ساله به جرم انتشار تصاویر محرمانه معلم خود در سایبری مجازی دستگیر شد.

دستگیری عامل انتشار تصاویر محرمانه معلم در فضای سایبریبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، سرهنگ ابوالقاسم باقری فرمانده انتظامی کاشمر در خصوص این خبر گفت: با تلاش پلیس فتا در این شهرستان، عامل انتشار تصاویر محرمانه معلم و خانواده وى در فضاى سایبرى شناسایى و دستگیر شد.

وی افزود: فردى با در دست داشتن مرجوعه قضایى به پلیس فتا شهرستان کاشمر مراجعه و بیان داشت فردى ناشناس در فضاى سایبرى اقدام به انتشار تصاویر شخصى و محرمانه از همسر و خانواده‌ام کرده است که این امر موجب هتک حرمت وخلل در روند زندگى‌ام شده‌است.

فرمانده انتظامی کاشمر گفت: با توجه به مستندات شاکى مراتب شناسایى و دستگیرى متهم با جدیت کامل در دستور کار کارشناسان پلیس قرار گرفته و با انجام اقدامات فنى و اطلاعات، متهم 15 ساله شناسایى و پس از هماهنگى‌هاى قضایى به پلیس فتا شهرستان منتقل شد.

سرهنگ باقری افزود: این متهم پس از رویارویى با ادله غیر قابل انکار جرم خود را پذیرفت و اعتراف کرد در آشنایى قبلى که خاله‌ام با خانواده همسر شاکى داشته توانایى دست‌یابى به تصاویر همسر وى را داشتم و پس از مشاجره‌اى که بین یکى از دوستانم با معلممان (شاکی) رخ داد تصمیم گرفتم به نوعى از وى انتقام بگیریم.

وی گفت: بدین جهت با فریب خاله‌ام عکس‌‌ها را از گوشى وى برداشتم و در شبکه‌هاى اجتماعى با عناوین زشت و ناروایى پخش کردم.

انتهای پیام// م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.