رئیس جهاد کشاورزی استان اردبیل از تأمین هزار و ۸۰۶ تن کالای ضروری مصرفی ماه رمضان در قالب طرح ضیافت در اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عدیل سروی افزود: در قالب طرح ضیافت اقلام اساسی مصرفی شهروندان تأمین و ذخیره‌سازی شده است.

وی افزود: ۸۳۰ تن شکر، ۵۴۰ تن برنج خارجی، ۷۶ تن گوشت قرمز منجمد و ۳۶۰ تن گوشت مرغ منجمد تأمین و ذخیره‌سازی شده است.

رئیس جهاد کشاورزی استان اردبیل قیمت مصوب این اقلام را دو هزار و ۷۰۰ تومان برای هر کیلو برنج، دو هزار و ۸۵۵ تومان برای هر کیلو شکر، پنج هزار و ۷۰۰ تومان برای هر کیلو گوشت مرغ در اردبیل و پنج هزار و ۸۰۰ تومان برای هر کیلو گوشت مرغ در شهرستان‌ها عنوان کرد.

به گفته سروی هر کیلو گوشت قرمز ران در اردبیل به قیمت ۲۳ هزار و ۴۰۰ تومان و در شهرستان‌ها به قیمت ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

وی با بیان اینکه قیمت هر کیلو سردست در اردبیل و در شهرستان‌ها ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان است، اضافه کرد: شهروندان می‌توانند با مشاهده هرگونه گران‌فروشی با شماره ۱۲۴ تماس حاصل نمایند.

سروی گفت: اقلام مصرفی در تمامی فروشگاه‌های زنجیره‌ای، فروشگاه‌های منتخب، اتاق اصناف، تعاونی‌های مصرف کارگری و کارکنان تا پایان ماه رمضان قابل خریداری است.

وی افزود: علاوه بر این افرادی که نذورات دارند می‌توانند با معرفی نامه از اداره کل اوقاف و امور خیریه استان به جهاد کشاورزی شهرستان‌ها مراجعه کرده و با قیمت مصوب اقلام مورد نیاز را تأمین کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.