یک پسر و یک دختر قایقران نوجوان اصفهانی در نخستین کمپ بزرگ متمرکز نخبه‌یابی نوجوانان شرکت خواهند کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کتایون اشرف  اظهار کرد: نخستین کمپ بزرگ متمرکز نخبه‌یابی نوجوانان رشته قایقرانی و آموزش مربیان برای رسیدن به المپیک نوجوانان (2018 میلادی، بوینس آیرس آرژانتین)، 30 خرداد ماه جاری در تهران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این کمپ در دو بخش دختر و پسر و در رشته‌های مختلف اسلالوم، اسپرینت و روئینگ صورت می‌گیرد، افزود: 60 ورزشکار و 20 مربی از سراسر ایران حضور پیدا می‌کنند که از میان آن‌ها یک پسر و یک دختر قایقران از استان اصفهان هستند؛ البته از این استان مربی نیز خواهیم داشت.    

سرمربی تیم ملی اسلالوم بانوان اضافه کرد: برای برگزاری مسابقه در پایان کمپ، 12 داور حضور می‌یابند.

وی تصریح کرد: این نخستین کمپ خواهد بود و دو کمپ دیگر تا برگزاری مسابقات کسب سهمیه المپیک نوجوانان (2018 میلادی، بوینس آیرس آرژانتین) در بارسلونای اسپانیا به همین شکل انجام می‌گیرد.

اشرف عنوان کرد: یک مربی متخصص از فدراسیون جهانی قایقرانی در نخستین کمپ بزرگ متمرکز نخبه‌یابی نوجوانان شرکت می‌کند، یک مربی میهمان از الجزیره می‌آید و یک ورزشکار قهرمان آسیا از چین‌تایپه که هر دو میهمان هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مدیر اجرایی این پروژه هستم، کمپ هدیه من به همه نوجوانان دختر و پسر قایقران ایرانی است.

 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.