فرمانده انتظامی استان ایلام به اهمیت بصیرت در دنیای امروزی اشاره کرد و گفت : قدرت تعقل و بصیرت و راه نفوذ را برای دشمنان می بندد.

قدرت تعقل و بصیرت، راه نفوذ را برای دشمنان می بنددبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛سردار نورعلی یاری در آیین افتتاحیه اولین دوره بصیرت استانی با نام نسیم معرفت گفت: فلسفه بصیرت در دهه ۷۰ و سال ۷۵ توسط مقام معظم رهبری و در جمع رزمندگان حضرت رسول اکرم تحت عنوان خواص و عوام مطرح شد.

وی اظهار کرد: در سال های بعد و در دهه ۸۰ و سال ۸۸ فتنه ای شکل گرفت که با قدرت سخنوری و توانمندی رهبر معظم انقلاب و حضور آحاد میلیونی مردم ، این فتنه که توسط عده ای بی بصیرت داخلی و با حمایت استکبار جهانی صورت گرفت در نطفه خفه شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه در آن دوره بسیاری از خواص ما مردود شدند، افزود: خیلی‌ها در آن برهه از زمان از پشت پرده و داخل کشور صحنه را هدایت میکردند و در خارج هم سردمداران استکبار کشورهای مرتجع عرب و رژیم صهیونیستی برای نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران یک دست شده بودند اما در مقابل طوفان شدید مردمی نتوانستند دوام بیاورند.

وی ادامه داد: خیلی از خواص ما که سابقه درخشانی در انقلاب تا آن مقطع داشتند از این آزمون مردود شدند و همراه رهبر جهان اسلام حرکت نکردند.

سردار یاری یادآورشد: نیرویی که در اوج بصیرت در خط مقدم خنثی سازی این توطئه قرار داشت نیروی انتظامی بود

وی عنوان کرد: این افتخار بزرگی است که نیروی انتظامی در آن مقطع حساس کارنامه درخشان خود را از دست مبارک رهبر معظم انقلاب گرفت.

فرمانده انتظامی استان ایلام اضافه کرد: اوج بصیرت و دانایی در آن مقطع برای دوست و دشمن نمایان شد و لقب مجاهد فی سبیل الله ازسوی معظم اله به ناجا داده شد که این اوج نسیم معرفت و پای رکاب بودن نیروی انتظامی بود.

انتهای پیام/ د

 

صحبت های فرمانده انتظامی استان ایلام در آیین افتتاحیه اولین دوره بصیرت استانی 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.