رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمایش «نبرد گجستان» از تولیدات حوزه هنری این استان به چهارمین همایش سراسری «تئاتر مردمی خرداد» راه پیدا کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ محمدشریف اسلامی افزود: هیأت انتخاب این همایش پس از بررسی های لازم نمایش «نبرد گجستان» اثر حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد را حائز شرایط حضور در این رویداد مهم هنری معرفی کرد. 

وی گفت: بنا به پیشنهاد اعضای هیأت انتخاب و موافقت دبیرخانه چهارمین همایش سراسری «تئاتر مردمی خرداد» این همایش به صورت غیررقابتی برگزار می‌ شود.

اسلامی بیان کرد: برای تمرکز زدایی و توسعه اجرای نمایش‌ های خیابانی و محیطی آثار گروه‌ های استانی شرکت کننده در این همایش از 13 تا 16 خرداد سال جاری در مراکز استان‌ ها و شهرستان‌ ها اجرا خواهند شد.

وی عنوان کرد : که نمایش «نبرد گجستان» به نویسندگی و کارگردانی «اکبر آیین» از آثار حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد است که در این رویداد حضور می یابد. 

اسلامی ابراز کرد: آیین اختتامیه این همایش سراسری روز 17 خرداد سال جاری با تقدیر از گروه ‌های نمایشی شرکت کننده در حوزه هنری تهران برگزار می شود.

وی گفت : چهارمین همایش سراسری «تئاتر مردمی خرداد» ویژه‌ نمایش ‌های خیابانی و محیطی به منظور ارج نهادن به شخصیت بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، پرداختن به قیام خونین 15 خرداد سال 1342 و تبیین نقش آن در پیروزی انقلاب توسط مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری کشور و با همکاری ستاد بزرگداشت ارتحال امام (ره) از 13 تا 16 خرداد سال جاری در تهران و 12 استان برگزار خواهد شد. 
انتهای پیام/غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.