طرح بخشودگی دیرکرد جرائم رانندگی معوق سال 95 از امروز تا پايان آذر امسال در مازندران اجرا می شود.

سرهنگ باقری رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، از اجرای طرح بخشودگی دیرکرد جرائم رانندگی معوق تا پایان سال 95 در استان خبر داد .

وی گفت: برابر مصوبه مجلس محترم شوراي اسلامي و به استناد بند (ج) تبصره 11 ماده واحده قانون بودجه سال 1396 کل کشور، دير کرد ناشی از عدم پرداخت جرايم رانندگی تا پايان سال 95 مورد بخشودگی قرار گرفته و مالکان خودروهای دارای جرايم معوق تا پايان آذر ماه 96 مهلت پرداخت دارند .

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران افزود: بر این اساس و با تمهیدات اندیشیده شده، مالکان وسایل نقلیه می توانند از این تسهیلات برخوردار شده و به جای پرداخت جریمه 2 برابری، اصل مبلغ را بپردازند .

سرهنگ باقری افزود: رانندگان برای استفاده از این تسهیلات نیازی به مراجعه به پلیس راهنمایی و رانندگی ندارند و این تسهیلات به طور متمرکز در سامانه اجرائیات پلیس راهور اجرایی شده است.

وی گفت : مالکان وسایل نقلیه می توانند از طریق ارسال vin خودرو به سامانه پیامکی 1101202020 یا مراجعه به پلیس +10 و یا سایت اینترنتی پلیس راهور به نشانی www.rahvar120.ir نسبت به دریافت صورت وضعیت تخلفات رانندگی خود و پرداخت آن اقدام کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران افزود: تسهیلات پرداخت موردی جرایم رانندگی در سامانه راهور 120 مهیاست و رانندگان می توانند به صورت یکجا و یا موردی نسبت به پرداخت جرایم رانندگی اقدام کنند .

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.