مربی احسان حدادی گفت: مهم ترین عامل ناکامی احسان در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی من هستم.

سپهرزاد: من عامل ناکامی حدادی هستمهادی سپهرزاد در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: امیدوارم حدادی هرچه زودتر به روزهای اوج خود بازگردد و بتواند در میادین مختلف برای کشورمان افتخارآفرینی کند. بازهم می گویم مهم ترین عامل ناکامی احسان در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی من هستم.
 
وی درمورد عملکرد احسان حدادی، در بازی های کشورهای اسلامی گفت: متاسفانه در روز مسابقه مسئولان برگزاری مسابقات اجازه ندادند حدادی با دیسک خودش پرتاب کند و همین عامل موجب شد تا نتواند رکوردهای خوبی را به ثبت برساند.
 
مربی پرتاب دیسک کشورمان در مورد اینکه چرا با وجود با رکورد 62.60 حدادی در مسابقه جایزه بزرگ تهران، حدادی نتوانست رکوردهای خوبی را به ثبت برساند،عنوان کرد: اصلا به این نتیجه فکر نمی‌کردیم. در واقع به غیر از مدال طلا، به فکر مدال دیگری نبودیم. باید اعتراف کنم ما در باکو به این امید حضور پیدا کرده بودیم تا بتوانیم سهمیه جهانی را کسب کنیم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد و امیدوارم در مسابقات بعدی بتوانیم این امر را میسر سازیم.
 
وی در پایان تاکید کرد: نتیجه احسان در رقابت های همبستگی کشورهای اسلامی غیر منتظره بود و و همه چیز هم به عنوان مربی بر عهده من است. حدادی در این مدت 1100 پرتاب داشت که کم بود، اما امیدوارم در مسابقات قهرمانی آسیا عملکرد بهتری از خود ارائه کند و بتواند ضمن ثبت رکوردهای قابل قبول به مدال طلا هم دست یابد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار