ضمن انتقاد شدید از برخی سران کشورهای آمریکای لاتین؛

مادورو: ترامپ بدنبال در دست گرفتن کنترل سیاسی ونزوئلا است

رئیس‌جمهور ونزوئلا، همتای آمریکایی خود را به تلاش برای در دست گرفتن قدرت سیاسی در این کشور متهم کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بخش تصویری فرانس‌پرس، نیکولاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا گفت دستان دونالد ترامپ به توطئه‌های که در این کشور انجام می‌شود، آلوده است و او قصد دارد کنترل قدرت سیاسی در ونزوئلا را در دست گیرد.

وی با اشاره به درگیری‌ها و تظاهرات اخیر در کشورش گفت: پشت این اعتراضات، اهداف امپریالیستی دولت دونالد ترامپ نهفته است. دستان دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به این توطئه آلوده است. وی با این حملات قصد دارد کنترل قدرت سیاسی در ونزوئلا را در دست گیرد.

رئیس‌جمهور ونزوئلا در ادامه گفت: سازمان کشورهای آمریکایی (OAS) چه می گوید؟ لوئیس آلماگرو، دبیرکل این سازمان، چه حرفی برای گفتن دارد؟ سانتوس، رئیس جمهور کشور کلمبیا که هر روز  نظرات خود را درباره ونزوئلا ارائه می‌دهد، چه می‌گوید؟ او درباره وحشیگری‌های مخالفان چه می‌داند؟ دونالد ترامپ چه می‌گوید؟

مادورو در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در دولت میشل تامر، رئیس جمهور برزیل، تاکنون 15 وزیر استعفا کرده‌اند و در حال حاضر در زندان به سر می‌برند و این موضوع در برزیل مافیایی بیش نیست؛ این یک مافیای الیگارشی (حکومت در دست گروهی کوچک و فاسد) است که قدرت سیاسی را در دست گرفته است. 

وی اضافه کرد: قدرت اقتصادی در برزیل تصمیم گرفت میشل تامر را کنار بگذارد؛ چرا که وی پیش از این نقش «قاتل بیمه شده» و یک «قاتل سیاسی متعهد» را ایفا کرده بود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار