مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تبریز گفت: بیش از 120 هزار متر مربع فضای تبلیغاتی در سطح این کلانشهر ایجاد کردیم.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛خلیلی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تبریز گفت: با وجود همزمانی تبلیغات ریاست جمهوری و شوراها و نیز تعداد زیاد نامزدهای شورا، عملکرد سازمان در ایجاد فضای تبلیغاتی الگوی کلانشهرهای دیگر شد.
 
وی با بیان اینکه در طول ایام تبلیغات نیز بر تعداد بنرها و داربست های موجود اضافه کردیم، افزود: خوشبختانه نسبت به دوره های قبل ایام تبلیغات، در و دیوار و درختان سطح شهر تمیز ماند.
 
خلیلی با بیان اینکه اکثر بنرهای استفاده شده بنرهای مستعمل بود و به همین خاطر هم در حفظ محیط زیست اقدام و هم صرفه جویی اقتصادی به عمل آمد،گفت: پاکسازی کامل بنرها و استندهای تبلیغاتی نصب شده سطح شهر در طول یک شبانه انجام شد.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.