رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت پلدشت گفت: اردیبهشت ماه امسال، تعداد هشت هزار و 754 نخ انواع سیگار قاچاق خارجی در این شهرستان کشف و ضبط شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ یوسف هاشمی با اشاره به عملکرد اردیبهشت ماه اداره صنعت، معدن و تجارت پلدشت اظهار داشت: در این مدت تعداد کل نظارت و بازرسی از صنوف این شهرستان 285 مورد بوده که از این تعداد 6 فقره پرونده منجر به تخلف به ارزش پنج میلیون و 356 هزار و 800 ریال کشف شد.

وی تصریح کرد: بیشتر تخلفات ناشی از عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور و گرانفروشی بوده و از سوی دیگر چهار مورد گشت مشترک با ادارات مرتبط انجام شد که در نتیجه تعداد هشت هزار و 754 نخ انواع سیگار خارجی قاچاق کشف و ضبط شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت پلدشت بیان کرد: علاوه بر آن، تعداد 76 مورد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی به ارزش 43 میلیون و 821 هزار و 500 ریال کشف و پس از تکمیل پرونده به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

به گفته هاشمی، در این مدت، تعداد 60 کیسه آرد یارانه ای توسط بازرسان کشف و ضبط شد که به منظور تشویق به نانوایان که تا امروز تخلف نداشته و با بازرسان همکاری بهتری داشتند، برای پخت تحویل شده است.

وی با اشاره به اقدامات بازرگانی داخلی شهرستان پلدشت در اردیبهشت ماه اظهار داشت: در این مدت ضمن صدور 11 مورد پروانه کسب صنفی، آموزش به صنوف و صدور اخطار به واحدهای بدون پروانه کسب برای اخذ پروانه کسب به تعداد 75 مورد انجام شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت پلدشت با بیان اقدامات حوزه بازرگانی خارجی این شهرستان تصریح کرد: در این زمینه نیز ضمن صدور تعداد 55 مورد کارت پیله وری و تمدید 72 جلد صدور ثبت آماری، واردات 247 فقره و به ارزش 815 هزار و 344 دلار صورت گرفت.

هاشمی افزود: از سوی دیگر، صدور ثبت آماری صادرات به تعداد هفت فقره به ارزش 200 هزار دلار برای تجار منطقه صادر و تعداد 15 فقره کارت مرز نشینی نیز تایید شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.