رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: امسال به دلیل تقارن سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با ماه مبارک رمضان، اعزام کاروان‌ها به مرقد امام(ره) را نخواهیم داشت.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛عباس سروری اظهار کرد: از امسال و به مدت سه سال هیچ کاروانی از هیچکدام از استانهای کشور برای شرکت در مراسم سالگرد رحلت امام خمینی(ره) اعزام نخواهد شد و تمامی برنامه‌های مربوط به سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب به صورت درون استانی برگزار می شود.

سروری افزود: شاخص ترین این برنامه‌ها در عصر روز 14 خرداد در مسجد جامع شهر کرمانشاه و با حضور سخنران کشوری برگزار خواهد شد و میهمانان افطار را میهمان سفره با برکت امام خمینی(ره) خواهند بود همچنین ویژه برنامه روز 15 خرداد نیز در تمامی مساجد استان برگزار خواهد شد، ضمن اینکه در یکی از مساجد برنامه شاخص این روز را برگزار خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی از سوی دستگاه‌های مختلف برای سالروز آزادسازی خرمشهر در نظر گرفته شده، افزود: یکی از مهمترین این برنامه‌ها شرکت یازده نفر از فرماندهان و یادگاران سالهای دفاع مقدس در برنامه‌ای تحت عنوان" شب خاطره" در محضر مقام معظم رهبری است.
 
انتهای پیام/ز


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.