مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: من با ذوب آهن قرارداد دارم اما تکلیف ادامه حضورم در این تیم بستگی به انتخاب سرمربی دارد.

یاسر فیضی در گفتگو با  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص احتمال ادامه همکاری با باشگاه ذوب آهن در فصل آینده اظهار کرد: من با ذوب آهن قرارداد دارم اما تکلیف ادامه حضورم در این تیم بستگی به انتخاب سرمربی دارد. اینکه کدام مربی هدایت ذوب آهن را در فصل آینده بر عهده می گیرد در سرنوشت ادامه حضور من در این تیم بسیار موثر است.

وی با اشاره به  نتایج تیم ذوب آهن در رقابت های لیگ شانزدهم و لیگ قهرمانان آسیا گفت: ذوب آهن در فصل گذشته جوانگرایی کرده بود و با توجه به اینکه مجتبی حسینی نخستین حضور خود به عنوان سرمربی تیم را تجربه می کرد در لیگ برتر نتایج درخشانی را کسب کرد.

مهاجم تیم ذوب آهن ادامه داد: در لیگ قهرمانان آسیا نیز تیم ما در گروه مرگ قرار داشت و اگر در این گروه بسیار سخت قرار نمی گرفتیم، بدون شک می توانستیم به مرحله بعد صعود کنیم.

فیضی در پایان در مورد احتمال تمدید قرارداد مجتبی حسینی با ذوب آهن تصریح کرد: حسینی مربی جوانی است که در صورت ماندن در ذوب آهن می تواند نتایج به مراتب بهتری کسب کند. ذوب آهن در فصل جاری با بدشانسی روبرو شد، ما به کسب سهمیه آسیا امیدوار بودیم اما متاسفانه با شکست تراکتورسازی تبریز برابر نفت تهران در فینال جام حذفی از دستیابی به سهمیه بازماندیم.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار