4 آتش سوزی در 4 روز مهار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست فارس اعلام کرد: روز سه شنبه 26 اردیبهشت ماه با دریافت گزارش از عشایر منطقه حفاظت شده ارژن- پریشان مبنی بر وقوع آتش سوزی در ارتفاعات پل الف در محدوده تنگ ابوالحیات،  یگان حفاظت محیط زیست  شهرستان کازرون و دشت ارژن به منطقه اعزام و با همکاری اداره منابع طبیعی، نیروی انتظامی و عشایر منطقه نسبت به مهار آتش سوزی اقدام کردند.

براساس این گزارش وقوع آتش سوزی در منطقه گیاهان مرتعی و جنگل بلوط و این آتش سوزی بعد از 2 و ساعت 15 دقیقه مهار شد.

همچنین در روز چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه عشایر منطقه حفاظت شده ارژن- پریشان با دریافت گزارش وقوع آتش سوزی در همان منطقه به یگان حفاظت محیط زیست  شهرستان کازرون اعلام شد و نیروها به منطقه اعزام و آتش سوزی بعد 3 ساعت تلاش مهار کردند.

گفتنی است مساحت خسارت دیده 2/4 هکتار برآورد شده است.

این گزارش حاکی است در روز پنج شنبه 28 اردیبهشت ماه  ارتفاعات پل الف در محدوده تنگ ابوالحیات دچار آتش سوزی شد و این حریق بعد از سه ساعت و 30 دقیقه با تلاش یگان حفاظت محیط زیست کازرون مهار شد.
 
گفتنی است مساحت خسارت دیده 6/3 هکتار برآورد شده است.

چهارمین آتش سوزی روز جمعه مورخ 29 اردیبهشت ماه در منطقه حفاظت شده ارژن- پریشان روبروی چشمه گلوخواجه ، به یگان حفاظت محیط زیست اعلام شد و این آتش سوزی با همکاری پرسنل اداره منابع طبیعی و عشایر منطقه پس از 2 ساعت مهار شد.
 
گفتنی است مساحت خسارت دیده 06/0 هکتار برآورد شده است و پوشش غالب منطقه مرتع و جنگل بلوط است.
 انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.