از حافظان، نخبگان، نونهالان و نوجوانان قرآنی رامهرمز توسط موسسه جامعه القران این شهرستان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ازینب اسدی، مدیر موسسه جامعه القرآن رامهرمز اظهار داشت: بزرگان و پیشینیان ما اقرار کرده‌اند که چرا بیشتر عمر خود را صرف قرآن نکرده‌اند و امام راحل تأسف می‌خورد که چرا عمر خود را بیشتر صرف قرآن نکرده است .

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب هم تأکیددارند که قرآن مثل آینه است و باید با قرآن مثل آینه روبه‌رو شوید تا جان شمارا تجلی دهد.

مدیر موسسه جامعه القرآن رامهرمز تصریح کرد: در قرآن هم‌ بارها آمده است و خداوند متعال تأکید کرده است هر آنچه را که می‌توانید قرآن بخوانید.

وی افزود: قرآن باید جزو لاینفک زندگی ما باشد و برای مردم تبیین شود و بتوانیم در تمام مراحل زندگی خود قرآن را وارد کنیم تا سعادتمند شویم.

اسدی خاطرنشان کرد:  کار کردن با بچه‌هایی که از سن 3 سالگی وارد موسسه می‌شوند بسیار سخت است آن‌هم بخواهی معارف قرآن را کار کنید.

وی یادآور شد: شهر ما یک شهر حافظ پرور هنوز نشده است و این نیازمند تلاش و پیگیری‌های مستمری است که همه دلسوزان به قرآن باید انجام دهند.

مدیر موسسه جامعه القرآن رامهرمز گفت: در این روزگار حفظ دین بسیار سخت شده و بسیاری تفریحات نامناسب و فضای مجازی، خلاقیت ، استعداد پروری و تفکر را از بچه‌های ما گرفته است.

وی تأکید کرد: به برکت امام زمان (عج) ما توانسته‌ایم با مشکلات بسیار زیاد حافظانی نوجوان را تربیت کنیم زیرا که قرآن شافع روز جزا برای اغلب ماست.

اسدی ضمن تأکید به خانواده‌ها گفت : در منازل خود جشن قرآن بگیرید و جشن حافظ شدن بچه‌هایتان را برگزار کنید و باید برای حفظ این بچه‌ها هزینه کرد.

وی در پایان عنوان کرد: هدف اصلی این همایش این است که بتوان از حافظان قرآن نوجوان تجلیل کرد، زیرا که تنها راه انسان بودن، ماندن با قرآن است.
 
انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.