دو دستگاه نیسان حامل چوب آلات جنگلی توسط نیروهای یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نور توقیف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، پایگاه اطلاع رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران-ساری اعلام کرد فرمانده یگان و ماموران یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نور و رستم رود توانستند دو دستگاه نیسان حامل چوب آلات جنگلی از گونه توسکا را توقیف کنند.

برابر گزارشات واصله مبنی بر قطع درخت در محدوده طرح ایزده در حوزه استحفاظی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان نور ، فرمانده یگان حفاظت ، مسئول و نیروهای حفاظتی منابع طبیعی رستم رود با یک دستگاه خودروی پیکاپ دولتی از ساعت 21 دیشب به گشت زنی و کمین در محدوده طرح ایزده پرداخته که با دو دستگاه نیسان حامل چوب آلات جنگلی از گونه توسکا مواجه شدند.

قاچاقچیان پس از مشاهده خودروی یگان حفاظت به سمت خودرو حمله ور شده و به دفعات با خودروهای نیسان به خودروی یگان برخورد کرده که موجبات آسیب جدی به خودروی یگان شده است.

در این ماموریت فرمانده یگان حفاظت شهرستان نور نیز دچار مصدومیت از ناحیه پا شد.

پس از این اتفاق و فرار قاچاقچیان با خودروهای حامل چوب آلات قاچاق ، ماموران حفاظتی منابع طبیعی با تعقیب و گریز در داخل جنگل و نهایتاً موفق به توقف خودروها نیسان و توقیف محموله قاچاق شدند.

خودروهای توقیفی به همراه چوب آلات به محل اداره منابع طبیعی شهرستان نور منتقل شدند و موضوع تعقیب کیفری متخلفین که واجد پرونده های تخلف عدیده ای در این خصوص می باشند در محاکم قضایی در دست پیگیری شد.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار