صدا و سیمای قزوین در ۲۹ اردیبهشت بیش از یک هزار و ۹۰۰ دقیقه برنامه زنده رادیویی و تلویزیونی پخش کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: در روز ۲۹ اردیبهشت گروه‌های خبری و برنامه ساز این مرکز در ۱۴ نقطه استان مستقر بودند و برای به تصویر کشیدن حماسه حضور مردم غیور استان بیش از ۹۵۹ دقیقه ارتباط زنده تلویزیونی و رادیویی با شبکه‌های ملی و استانی برقرار کردند.
 
ابوالفضل معصومی فر افزود: علاوه بر ارتباط‌های تلویزیونی و رادیویی، بیش از ۶۲۰ دقیقه ویژه برنامه انتخاباتی هم تهیه و پخش شد.
 
وی اضافه کرد: واحد پخش سیما هم ۵۰ دقیقه نماهنگ، کلام رهبری، تصاویر گرافیکی و یک هزار و ۵۰۰ مورد زیر نویس با موضوع انتخابات را تقدیم بینندگان کرد.
 
مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین، با اشاره به عملکرد خبر مرکز قزوین در روز انتخابات افزود: علاوه بر پخش ۱۱ بخش خبری در رادیو و تلویزیون، ۲۸۳ دقیقه خبر، گزارش خبری و ارتباط زنده با شبکه‌های سراسری و استانی برقرار شد.
 
معصومی فر گفت: همچنین ۷۵ عنوان خبر و تصاویر خبری هم در کانال تلگرام و سایت خبرگزاری صدا و سیمای مرکز قزوین بارگذاری شد.
 
وی، نمایش ۱۲۰ قطعه تصویر و لوگو در رادیو نما، بارگذاری ۱۸ عنوان تولیدات ویژه، ۲۴ عنوان خبر و ۸ عنوان گزارش تصویری و همچنین ۲۴ عنوان تولید محتوا را از مهمترین خدمات مرکز قزوین در بخش رادیو نما و وب سایت اعلام کرد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار