در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

تصویب اعتبار ارتقای رتبه‌بندی خوابگاه‌های دانشجویی

رئیس صندوق رفاه دانشجویان گفت: بودجه ارتقای خوابگاه‌های کشور به وسیله هیات امنا به تصویب رسیده است.

ذوالفقار یزدان مهر رئیس صندوق رفاه دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به رتبه‌بندی خوابگاه دانشگاه‌های کشور اظهار داشت: در سال گذشته بحث رتبه‌بندی خوابگاه‌ها مشخص شد و نرخ‌های اجاره بهای خوابگاه‌ها بر اساس وضعیت آن‌ها مشخص می‌شود.

وی عنوان کرد: اجاره خوابگاه‌های کشور برای سال جاری بر اساس رتبه‌بندی‌شان طبق بخشنامه سال گذشته از دانشجویان اخذ می‌شود و در این راستا امسال خوابگاه‌های درجه یک و دو به میزان ۱۵ درصد، خوابگاه‌های درجه سه ۱۰ درصد افزایش داشته و خوابگاه‌های رتبه چهار و پنج امسال هیچ افزایشی نداشته است.

یزدان مهر تاکید کرد: کلیه خوابگاه‌های دانشگاه‌ها برای ترم آینده هیچگونه افزایش اجاره‌بها ندارند و اجاره آن‌ها همگی بر اساس تعرفه همین ترم است.

وی ادامه داد: در سال گذشته تعداد ۶۴ خوابگاه در طرح رتبه‌بندی در سطح پنج قرار داشتند که با انجام اصلاحاتی و رفع نواقص به سطوح بالاتر ارتقا پیدا کردند و امسال نیز ۲۰۰ خوابگاه در رتبه سه و چهار قرار داشتند که به سطوح بهتری دست یافتند.

یزدان مهر یادآور شد: با تخصیص اعتبارات لازم و با مشارکت دانشگاه‌ها در زمان تعطیلی خوابگاه‌ها کار اصلاح این مکان‌ها عملیاتی شده و بودجه این کار به تصویب هیات امنا رسیده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار