ستاد مرکزی انتخابات دکتر حسن روحانی در استان کرمانشاه در پیامی از حماسه بزرگ مردم کرمانشاه برای اعتماد و رأی دوباره به دکتر حسن روحانی در انتخابات ۲۹ اردیبهشت قدردانی کرد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،متن این پیام بدین شرح است: حضور تاریخی و پرشور تان در انتخابات اخیر، آزمون خیره کننده دیگری بود که چهره مصمم و پر امید این کهن بوم و بر را در معرض نگاه دوستان و دشمنان نهاد.


رشد فزاینده سیاسی و پای فشردن بر مردم سالاری دینی صادقانه، حقیقت تابناکی است که با حضور گسترده شما در پای صندوق های رأی یکبار دیگر در عمل به اثبات رسید.

کرمانشاهی های دلاور و مؤمن و غیور همچون دوران جنگ و ایستادگی، ظرفیت عظیم خود را در مواجهه متین و خردمندانه با جنگ روانی بدخواهان با زیبایی و هنرمندی هرچه تمام تر به تصویر کشیدند و کشور، منافع ملی و آینده پر امید خود را با اعتماد و رأی ۶۸ درصدی به دولت دوازدهم بیمه کردند.

حضور حد اکثری شما مایه مباهات و فخر ما خادمان ستاد دکتر حسن روحانی در استان است.

پیروز واقعی و راستین این انتخابات، تک تک ملت بزرگ و همیشه در صحنه ی ایران است که بحول و قوّه الهی توانست گامی بلند و بزرگ و استوار بردارد و چهره ی پر نشاط و دل سرشار از امید و ایمان خود را به نمایش بگذارد.

ملت بزرگ ایران با رأی دادن خود باعث شدند تا این نیمه ی راه طی شده به منزلگاهی مطمئن منتهی شود.

به شکرانه این حماسه و پیروزی در روز دوم خرداد با حضور سبزتان مراسم جشنی برگزار خواهد گردید.

 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.