به گزارش
گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از
زنجان؛ به منظور ایجاد یک شبکه داخلی و با به اشتراک گذاشتن تعدادی از خطوط مهم وحساس استان برروی سیستمهای ارتباطی از جمله تلفنهای داخلی ویژه اپراتورهای دیسپاچینگ و مرکز فوریتهای برق، سیستم سانترال راه اندازی شد.
پس از استقرار CALL Center به منظور ارتباط متمرکز مردم ومسئولین سراسر استان با مرکز فوریتهای برق با شماره ۱۲۱، این بار سیستم سانترال در بسترهای DTS (مخابرات عمومی) و PLC (از طریق فیبر نوری) با هدف تجمیع کانالهای ارتباطی امورهای ۱۰ گانه سراسر استان زنجان، اپراتورهای ۳۴ پست فوق توزیع برق منطقهای، شمارههای معاونین ومدیران دیسپاچینگ، مدیران عامل ونمایندگان صنایع سنگین، ارگانهای حساس وحیاتی واعضای مدیریت بحران؛ با همت دفتر فنی ونظارت بر بهره برداری استقراریافت.
مهندس دولتیاری معاون بهره برداری ودیسپاچینگ این شرکت با اشاره به اینکه یکی دیگر از نرم افزارهای مورد استفاده در این مرکز آی پی فون بوده و از طریق تماس صوتی وتصویری در بستر شبکههای کامپیوتری امکان ارتباط میسر است، گفت: با استقرار سیستم سانترال که دارای مزایای زیادی از جمله مقاوم در برابر حملات سایبری و امنیت بالا در مواقع بحرانی، امکان بک آپ برداری از مکالمات بی سیم و هزینههای اندک در مقایسه با ارتباطات مخابراتی میباشد، اپراتور با سهولت و در سریعترین زمان ممکن با اماکن مهم و اشخاص ذیربط تماس میگیرد.
وی افزود: در طول شبانه روز این مرکز ارتباطات متعددی با امورهای اقماری و پستهای فوق توزیع، نمایندگان کارخانجات سنگین استان دارد که با امکان جدید به میزان قابل توجهی کیفیت ارائه خدمات و پایداری ارتباطات افزایش خواهد یافت.