امام جمعه بوشهر گفت: حضور پرشکوه مردم در انتخابات پیامی رسا برای جهان استکبار داشت و آن، ولایتمداری، اعتماد مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ستیز با استکبار است.

حضور پرشکوه مردم در انتخابات پیامی رسا برای جهان استکبار داشتبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در پیامی اظهار داشت: بار دیگر برگ زرین دیگری بر تاریخ سیاسی ایران افزوده شد و مردم ولایت‌مدار ایران به ویژه استان ولایت‌مدار و دارالحماسه بوشهر با حضور حماسی خود نشان دادند که به هدایت‌های رهبر عظیم الشأن خود حضرت امام خامنه‌ای «دامت برکاته العالیه» لبیک می‌گویند و در صحنه‌های سرنوشت‌ساز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با ایمان و اعتقاد حاضر می‌شوند.

وی اضافه کرد: این حضور پرشکوه پیامی رسا برای جهان استکبار داشت و آن، ولایتمداری، اعتماد مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ستیز با استکبار است.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: بی تردید این حضور موجب اقتدار نظام و مایه یأس دشمنان خواهد بود و نتیجه آن هر چه باشد برنده حقیقی آن، مردم عزیز ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی در پایان از همه تلاشگران عرصه انتخابات تقدیر و تشکر کرد و همگان را به وحدت در سایه ولایت، قانون‌مداری و مراعات اخلاق توصیه کرد.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.