مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: از آینده نگری موثر و خردمندانه انجمن هنرهای نمایشی استان در ایجاد و تکمیل ۱۰ فضای تخصصی و زنجیره‌ای برای تبادل اجراهای حرفه‌ای تئاتر در استان حمایت می‌کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،محمدرضا علیزاده؛ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، با اشاره به تحویل دو تماشاخانه در شهرستانهای زرند و بم و تحویل آنها به انجمن هنرهای نمایشی افزود: اگر حداقل ۱۰ فضای مناسب و مشابه که امکانات یکسان یا حداقل نزدیک به هم برای اجراهای تخصصی تئاتر در نقاط مختلف استان داشته باشیم، انجمن هنرهای نمایشی استان و شعب شهرستان آن می توانند ساماندهی و برنامه ریزی درون سازمانی خود به شکل واقعی و عملی اجراهای عمومی سطح استان را از لحاظ کمی و کیفی افزایش دهند و بر رونق اقتصادی هنر تئاتر بیافزایند.
وی خاطر نشان کرد: حمایت از صندوق داخلی توسعه تئاتر که از برنامه های انجمن هنرهای نمایش استان است از ضرورت های کاری در این حوزه است.
علیزاده تصریح کرد: این طرح هم به عنوان یکی از حلقه های زنجیره تولید و عرضه تئاتر باید با نظر هنرمندان تئاتر پیگیری و اجرا شود.
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار