استاندار مازندران مشاركت 90 درصدی مردم مازندران در انتخابات را تجلی بلوغ سياسی و هوشمندی آنان اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ربيع فلاح جلودار استاندار مازندران در جلسه شورای معاونين استانداری مازندران از خلق حماسه بزرگ توسط مردم فهيم مازندران در پای صندوق های رای تقدير و تشكر كرد و گفت: اين حماسه موجب نشاط و اميد در جامعه و مديران خدمتگزار شده است.

وی افزود: مردم مازندران با مشاركت بيش از 90 درصدی در اين انتخابات ثابت كردند كه در عرصه تعيين سرنوشت و مشاركت سياسی در كشور پيشتاز و پيشگامند.

وی گفت: مشاركت استان مازندران در دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوری و پنجمين دوره انتخابات شورای اسلامي شهر و روستا بی نظير بود به طوری كه جزء سه استان اول كشور در زمينه مشاركت است.

وی انتخاب مجدد حجت‌الاسلام دكتر حسن روحانی را به عنوان رئيس جمهور دولت دوازدهم تبريك و تهنيت گفت و ادامه داد: موضوع اشتغال و رفع مشكلات اقتصادی مردم مهمترين اولويت ما بوده وخواهد بود و بايد برای اين موضوع اقدامات عملی و راهبردی صورت گيرد.

مقام عالی دولت در استان گفت: مردم عزيز ما با وجود مشكلات و كاستی هايی كه در بعضي امور شاهد هستند ولی با بزرگی و متانت و مسئوليت پذيری اينگونه در پای صندوقهای رای حضور می يابند و با هوشمندی، اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی و جمهوريت نظام را به دنيا نشان می دهند.

فلاح افزود: رای بالای مردم به دكتر حسن روحانی بيانگر اميد و اعتماد مردم به اين دولت است و ما مسئولان وظيفه داريم مطالبات به حق مردم را دنبال كنيم و از لحظه لحظه زمان مسئوليت برای خدمت بی منت به اين مردم عزيز استفاده نماييم.

وی گفت: پيروز بزرگ اين انتخابات مردمند و همه وظيفه دارند به رای مردم احترام بگذارند و با همدلی و انسجام و وحدت در مسير مطالبات مردم گام بردارند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.