دونده ملی پوش دو و میدانی کشورمان گفت:باید بگویم، سطح برگزاری رقابت های کشورهای اسلامی نسبت به دوره پیش متفاوت بود و ورزشکاران قدرتمندتر از من ظاهر شدند.

فصیحی:سطح مسابقات بسیار بالا بود/تمام رقیبانم در این رقابت ها از من قدرتر بودند
به گزارش خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرزانه فصیحی پس از کسب نتایج ضعیف در مسابقات بازی های کشورهای اسلامی اظهار داشت: من در دوره پیش بازی های کشورهای اسلامی با این رکورد توانستم به مدال نقره دست پیدا کنم اما در این دوره تمام ورزشکارانی که در این مسابقات حضور داشتند از‌ آمادگی بالایی برخوردار بودند.
 
وی افزود: ولی امسال نه تنها نتوانستم به فینال صعود کنم حتی به رکورد شخصی خودم هم نزدیک نشدم. تمام رقیبانم در این رقابت ها از من قدرتر بودند، کشوری مانند بحرین با استخدام دوندگان سیاه پوست آفریقایی الاصل توانست به عناوین خوبی دست پیدا کند.
 
فصیحی در ادامه تصریح کرد: برخی دوندگان کشورهای آفریقایی در این مسابقات به دنبال این بودند تا بتوانند ،سهمیه ورودی رقابت های جهانی را بدست آورند. باید اعتراف کنم سطح برگزاری این رقابت ها نسبت به دوره پیش زمین تا آسمان فرق داشت.
 
دونده سرعت تیم ملی دو و میدانی کشورمان در ادامه افزود: مسابقات دوی سرعت در بخش پسران و دختران از کیفیت بالایی برخوردار بود.حتی به دلیل سردی هوا که در کشور آذربایجان وجود داشت دوندگان آفریقایی نتوانستند به رکوردهای شخصی خودشان دست پیدا کنند.
 
وی گفت: چنان چه می توانستم رکورد شخصی ام را در این مسابقات به ثبت برسانم، به راحتی روی سکو قرار می گرفتم. برایم جای تعجب است چرا با این همه تمرین کردن نمی توانم در مسابقات رسمی نتایج خوبی را کسب کنم.
 
سریع ترین دختر ایران در پایان بیان کرد: یکی از مشکلات من در مسابقات مختلف عدم حضور مربی است زیرا اگر مربی ام در کنارم بود بدون هیچ مشکلی می توانستم ضمن برطرف کردن ایرادهای تاکتیکی ام رکوردهای خوبی هم به ثبت برسانم. از طرفی مربیانی هم که از طرف فدراسیون دو و میدانی به مسابقات مختلف  اعزام می شوند تنها به فکر ورزشکاران خودشان هستند و برای سایر دوندگان هیچ اهمیتی قائل نمی شوند.
 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار