بار دیگر با عشق و علاقه برای سربلندی میهن عزیزمان و لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب به پای صندوق های رای آمدید و ثابت کردید همواره برای دفاع از کشور ایستاده اید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا برگ زرین دیگری از دفتر تاریخ ایران اسلامی است که به دست تک تک شما عزیزان ورق خورد.

عظمت و سرافرای ایران اسلامی با مشارکت مردم عزیز توام است و سیل خروشان شما در پای صندوق های رای خط بطلانی بر تمام آرزو ها و نقشه های دیرین دنیای استکبار برای سست کردن پایه های نظام جمهوری اسلامی بود.

پیروز نهایی آزمون انتخابات 29 اردیبهشت قطعا کسی نبود جز شما مردمی که نگرانید از آینده کشورتان، دغدغه دارید برای فرزندانتان و عشق می ورزید برای اینکه عزت و سربلندی ایران را به رخ جهانیان بکشایند.

نتایج انتخابات ریاست جمهوری و بیش از 23 میلیون رای به دولت مستقر حاکی از آن است که مردم خواهان تدبیر و تعقل در امور می باشند و به راه گذشته باز نمی گردند حتی اگر وعده های فریبنده و بدون برنامه، فضای تصمیم گیری را غبار آلود نماید.

حضور باشکوه مردم در این انتخابات نشان داد مردم ایران با تاسی از منویات مقام معظم رهبری نشان دادند که آینده این کشور و عظمت ملت ایران را فدای منفعت های لحظه ای و زود گذر نمی کنند و با تحمل سختی ها و دوری از جنجال آفرینی، مسیر عقلانیت و خرد ورزی را طی می نمایند و امروز ایران اسلامی با آغوش باز و رای اعتماد میلیونی به برنامه ها و جهت گیری های صحیح دولت محترم تدبیر و امید به بدرقه ی کسانی می روند که آهنگ ایران هراسی و دشمن تراشی را برای ایران اسلامی در عرصه ی بین المللی کوک می کردند.

رای قاطع ملت به سیاست ها و برنامه هی دولت محترم تدبیر و امید بدرقه کردن رفتارهای منافقانه ای است که بدنبال ایجاد شکاف بین مردم و تحریک گسل های سیاسی، فرهنگی، قومی و . . . بود.

اینجانب به عنوان معاون استاندار و فرماندار دولت تدبیر و امید این حماسه باشکوه و شعور بالای سیاسی و احساس مسئولیت را که حاصل خرد ورزی و عقلانیت عموم مردم است به محضر رهبر فرزانه انقلاب ، تمامی مردم شریف به ویژه رئیس جمهور منتخب جناب آقای دکتر روحانی تبریک عرض می نمایم .

بدینوسیله ضمن تقدیر و تشکر از حضور حماسی شما همشهریان عزیز و گرامی در پای صندوق های اخذ رأی در روز جمعه 29 اردیبهشت 1396 ، از همه دست اندرکاران و مجریان برپایی این رویداد مهم خصوصا اعضای ستاد انتخابات ، هیات های اجرایی، هیات های نظارت، دستگاه قضایی، حافظان امنیت و نیروهای نظامی و امنیتی و انتظامی تقدیر و تشکر می نمایم. پیروز و سربلند باشید.

حمیدرضا مومنیان

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کاشان

 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار