اشتغال زندانيان در دوران حبس نقش عمده‌اي در ارتقاء امنیت و آرامش محيط زندان دارد.

تأکید بر توجه جدی به اشتغال زندانیانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،اکبر محبی مدیرکل زندان‌های استان عنوان کرد: اشتغال زندانيان در دوران حبس علاوه بر اينکه  نقش عمده‌اي در ارتقاء امنیت و آرامش محيط زندان دارد و موجب ايجاد امنيت و سلامت رواني اين افراد را در جامعه در پي داشته و همين مسئله اصلاح و تربيت مطلوبي را نیز براي زندانيان به همراه مي‌آورد.

اکبر محبی بابیان اینکه بنیاد تعاون زندان‌های استان از شعار سال الهام می‌گیرد در راستای اشتغال‌زایی این قشر تلاش جدی می‌کند اظهار کرد: بنیاد تعاون با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و اهدافی مشخص در راستای اعتلای شعار سال حرکت می‌کند و اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال را سرلوحه کار خود قرار می‌دهد.

محبی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود با پیاده‌سازی اندیشه‌های نو و راهکارهایی که در جلسات مطرح می‌گردد بعد از کارشناسی،تحلیل و بررسی زمینه هرچه بیشتر اشتغال زندانیان فراهم شود. 

مدیرکل زندان‌های استان ، پایبندی به فرهنگ کار و تلاش، فعالیت و مشارکت فعال در جهت افزایش سطح مهارت و بهره‌وری، رعایت الزامات، نقش‌ها و مسئولیت‌های قانونی در رابطه با کلیه ذینفعان بنیاد و استفاده صحیح و مناسب از اختیارات شغلی و سازمانی جهت نیل به اهداف سازمانی را ازجمله منشورهای کاری بنیاد تعاون و احیاء زندگی زندانیان دانست.


انتهای پیام/ ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.